Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzeNo có¿ mo¿e (do wyboru): 1. Redaktor przeoczy³ tak ma³o znacz±c± markê i premierê :-) 2. Nie pasowa³o to do koncepcji najlepszego nakeda na rynku. Przy okazji: Kawasaki Z1000 ma 111 nm czyli dok³adnie tyle co MT-10 i 142 KM raptem parena¶cie mniej ni¿ Yamaha 'ale obie te furmanki nie maj± startu do MT' - no rêce opadaj±.
Odpowiedz:) Zgadzam sie. Ostatni akapit jest napisany tak, zeby wyszlo, ze jesli jedyny wybor to wlasnie MT-10. Reszta jest albo gorsza, albo drozsza. Opinie o "furmankach nie majacych startu" o motocyklach starszych, ciezszych albo nie wyposazonych w TC sa malo poetyckie, jednak daja jakiekolwiek pojecie o opini redaktora. Tymczasem Suzi jest premiera z zeszlego roku (zrecenzowana przez redaktora), wazy 209 kilo, posiada TC, 106 NM I 145 KM. Dodatkowo jest 12 tysiecy tansza. Wiec jako czytelnik, oczekiwalbym dziennikarskiej solidnosci ktora pomoze mi w podjeciu decyzji zakupu. http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-S1000A,spoznialski,26876.html
Odpowiedz